tisdag 3 augusti 2010

CHOKLAD, COLA OCH FILM

Hejhej bloggen...
Hmm... Vette fan hur längesen det var sen jag skrev men skit samma! Har ju dessutom sagt att under sommarlovet kommer uppdateringen vara dålig, så gnäll nt!
Iaf, det är bara 16 dagar kvar tills skolan börjar!! Kan ni (som känner mig) fatta att jag börjar i 8:an!? :D
Helt sjukt vad tiden går fort. Minns det som igår när hela min familj var iväg till Legoland i Danmark på semester när vi var små. Jag hade nog precis gått ut 2:an då, tror jag. Och brorsan hade gått ut 4:an.
Och nu helt plötsligt börjar han gymnasiet i Sundsvall, den 23 augusti! Helt jävla sjukt!
Aja, idag ska jag nog bara vara hemma och slappa lite, (som vanligt) och sedan kanske det blir Torpshammar med Jossan och Bellson... Vi får helt enkelt vänta och se (yy'
Nu ska jag dra upp till gäststugan och se på film och äta massa onyttigt såhär mitt i veckan ;)
Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar