torsdag 15 juli 2010

I LIKE YOU A LOT, LOT! THINK YOU'RE REALLY HOT, HOT!

Tjatjaaa bloggen!
Sorry för den usla uppdateringen på senaste tiden...
Glömde bort bloggen ett tag, men skit samma, jag är ju här nu! XD
Iaf, sen sist har det väl nt hänt så mycket, jag har sovit över hos Maja och flummat som fan från lördag till söndag :)
Vi kollade på film typ hela natten, men Maja somnade i mitten av Terror på Elm street 3, hahah :P
Sen låg jag vaken resten av natten och kunde nt somna, hur mycket jag än försökte!! :o
Sen vaknade Maja runt 11 nånting, så vi klev upp och då ringde mamma som skulle hämta mig eftersom hon började jobbet kl. 14.00.
Maja fick panik och började "städa" som egentligen bara var att lägga allt under sängen XD
Aja, sen så har jag bara varit hemma och tråkat resten av tiden... Och nu ska jag ta och hitta på nånting att göra! MEN VAFAN SKA MAN GÖRA DÅ!?!? >___<
Hmm... Skit samma, vi hörs!
Herrå! :D
Maja med mat och Fanta :P -----------FAVORIT I REPRIS! :D ----------------------Stampes grav, blommor uppepå :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar