söndag 14 mars 2010

Sorry...

Tjo,
Förlå att jag inte uppdaterat sen i torsdags (!) men jag har ju varit sjuk hela sportlovet :(
Så jag har ju spenderat 97% av veckan av att ligga i mammas/pappas säng o kolla på tv.
Har inte ätit nånting denhär veckan heller, ni ska se hur smal jag blivit. sist jag åt nånting på allvar var nog i tisdags när mamma, jag o pappa var i stan. Vi åt på Max Hamburgare. Då åt jag en hamburgare, pommes frittes o cheddar ost <3
Men hamburgaren var äcklig eftersom jag sa åt pappa att beställa med ketchup, men han beställde en vanlig med alla tillbehör o INGEN ketchup. O jag hatar sallad, dressing osv. så jag åt en torr hamburgare med ost. Gott. -.-'
Men skit samma.
Sen i fredags tog jag 1 tugga tacos o det smakade äckligt. O idag försökte jag tvinga i mig lite gröt. Det var äckligt men hälften gick ner :D
Nu ska jag nog lägga mig o vila en stund eller så ska jag bara göra ingenting. O imorron börjar skolan, fyfan!
Bye <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar