torsdag 11 mars 2010

Ja du... Vad ska man skriva?

Tjo,
Vet inte vad jag ska skriva just nu...
Jossan kommer snart! :D Hon ska sova över här inatt <3
Men hon kan tyvärr inte vara kvar så länge imorron bitti... Mina dumma föräldrar har kommit på världens mest tråkiga, jobbiga, fjantiga, idiotiska, cp idé... Vi ska ut på en skoter tur! >.<
Fan asså, jag vill inte!
O Jossan får inte följa med för att "vi inte får plats på skotern"... -.-'
Har dom typ aldrig hört talas om att vi har en släde? Som man kan sitta 3 på?
Puckon -.-'
Aja, för tillfället lyssnar jag på musik o tråkar. Ska nog faktiskt ta o äta nån frukost nu. Inte för att mina smaklökar blivit normala igen då, men varm choklad smakar gott i alla lägen <3
Bye <33

Förresten, till alla som gillar/älskar Michael Jackson och/eller Jackson 5...
TV4, 21.00 ikväll
:D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar