fredag 19 februari 2010

Sundsvall

Tjo,
Idag har jag varit i stan hela dagen... Tråkigt. Var på cp BUP, fick vara med Rebecca, en psykolog, från 09:00-15:15!! >.< Vi typ gjorde massa barnsliga uppgifter som att bygga med klossar för o kolla min koncentrations förmåga -.-' O typ jag fick svara på fjantiga frågor som typ "på vilket sett e knä o armbåge lik varandra?"... Sedan fick jag spela "dataspel"... Fast det kallar jag fan inte dataspel. En svart skärm med en liten ruta i mitten där det blinkade 1 o 2, o typ nån röst som sa "ett" o "två" huller om buller, o jag skulle klicka på datamusen när jag såg eller hörde siffran 1. Inte klicka när det blev 2. Höll på i en hel jävla kvart. Helt tyst i rummet. Fyfan. MÅDDE NÄSTAN ILLA AV TRÅKIGHET!!!!!! >.<
Sedan efter nån timme, typ 12-13 tiden åkte mamma, pappa o jag till Birsta o åt lunch på Max. Jag åt chicken nuggets, pommes frittes, cola o cheddar ost <3
Sedan tillbaka till BUP igen, o resten av tiden gjorde jag fler idiotiska frågor o läste berättelser... Hon verkar inte fatta att jag går i 7:an o INTE på dagis -.-'
Aja, nu ska jag se på tv eller kolla runt på internet. Vilket som helst. Men cola ska jag ha till! Jävlar anamma xD Nu när man har ska man väl inte bara låta den stackaren stå o skräpa ? xP
Juste, hade tänkt att länka fingumman Jossans blogg ett tag nu, men glömmer alltid bort det... Men inte nu! Klicka på "fingumman Jossans blogg" ovanför så kommer du till hennes blogg. Bye! <333
PS. Love you, Jossan, bästavän! <333 :D

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. "kul" dag för dej jag har oxå en blogg i fall du ville veta den heter www.klantisen.bloggplatsen.se
    //din kusse Linda

    SvaraRadera