torsdag 18 februari 2010

Friluftsdag

Tjo,
Idag var det friluftsdag på skolan. På förmiddan hade jag bad o basis, men jag har inga badkläder så ist. spelade jag badminton med Jossan, Chrille, Alex o Stoffe :)
Sen var det lunch, jag åt en macka o 2 glas vatten. Sedan var det promenad runt halva jävla Fränsta eller nåt sånt... Svinkallt var det. En sak e säker, att jag aldrig mer ska ha promenad på en friluftsdag! Men en bra sak var att om man hann gå klart hela rundan innan kl. 14:00 så fick man åka hem med tidiga bussen om man ville. Eller så fick man ju åka med sena bussen hem. Men jag tog tidiga bussen. Åkte hem till Konsum Torpshammar, köpte godis o pratade med Nico. Sedan kom Simon o vi pratade, åt godis o hade roligt :)
Sedan buss hem till Munkan, fixade kokhett vatten i en hink o hädde ner fötterna i hinken. Fotbad <3
Såg på tv i typ 4-5 timmar. O nu sitter jag här. Imorron e det BUP, fyfan! >.< Vill inte!
Aja, i helgen ska jag försöka ävertala Jossan att sova över här :D<333
Nu ska jag fika lite o ha fotbad framför tv:n. Bye <3

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. NEEEEEEEEEEJ! :o,
    INTE FOTBADET, VAD SOM HELST MEN INTE DEEET! :o ;)

    /josssannnnn

    SvaraRadera