onsdag 10 februari 2010

Onsdagar, alltid lika tråkigt!

Tjo,
Idag har jag varit på skolan, o det var fruktansvärt tråkigt -.-' Vi typ pratade hela dagen, jobbade inget... Nästan så man somnade där vid bänkarna!
Sedan hade vi nån sjuk jävla lek att alla skulle få plats på ett visst antal stolar, jag menar, hur moget e det liksom?
Sedan hade vi avslappning, det bästa på hela dagen <3 Man fick ligga eller sitta vart man ville, jag låg på två bord, utsträckt, bredvid Chrille. Jag höll nästan på o somna, o Chrille, ja, han somnade faktiskt. Hahah! xD
Sen följde Johanna med mig hem efter skolan, det var kul :) Vi Satt vid datan, fikade o pratade o hade skoj <3
Sen gick hon hem fär o äta middag, själv åt man spaghetti o köttfärssås. Mums!
Nu ska jag kolla runt lite mer på internet, sedan blir det VÄNNER på tv, o imorron skridskor på gympan!!! <333333 :D

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar