tisdag 9 februari 2010

Biopresentkort från skolan :D

Tjo,
Sry, blev ingen uppdatering igår... Jag glömde bort bloggen för ett ögonblick xD
Aja, jag e ju här nu <3
Idag har jag varit på skolan, det var ganska kul, förutom NO lektionerna -.-' Jag var på art, det gick bra, o jag o Natalie (en annan "artkamrat") fick varsitt biopresentkort av Laila o Jennie :D Hur kul är inte det liksom, på en skala från 1-10? :D
Nu håller jag o mamma på o baka bullar i köket, kul :) Fast nu har vi "rast" för degen ska jäsa ca. 30 minuter. Sedan ikväll blir det VÄNNER på tv, o imorron blir det tråkig skoldag. Vi skava hela klassen samlad hela dagen i samma klassrum o typ prata om kränkande behandling o sånt skit hela dagen -.-'
Nu ska jag kolla runt lite på internet innan vi fortsätter baka. Bye <3

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du fick ett biopresentkort :) /L

    SvaraRadera
  2. Det är väl jättebra att ni pratar om kränkande behandling,att du tycker det är skit är väldigt sorgligt tycker jag för jag trodde du månade om hur Sofia blev behandlad ,å just på din skola, dessutom av endel av dina klasskamrater

    SvaraRadera