måndag 13 september 2010

YOU'R ANSWERS ARE HERE!!



vem är din snygga bror?
jag älskar din blogg! :D
Svar;
Vad kul att du gillar min blogg! :D
Min bror heter Robert, men som syster kan jag nog nt påstå att han är så snygg :P

hej sötis:) hur lång är du?:)//sara @blondiiiee bdb
Svar;
Hej Sara :)
Jag vet nt riktigt hur lång jag är men jag skulle gissa nånstans mellan 1,63-1,65

Om du fick välja att leva på Cola eller Pepsi , vad hade du valt ;)
Svar;
Hahah, du är för rolig du, Oliver ;D
Men ja, det är ju en fråga, så jag svarar Cola :P

Varför har du bild på mig på bloggen??
Du får ha det men undrar bara varför.. Jag tycker inte om den. Du blev fin men inte jag..
Älskar dig Becka :D <3
Svar;
Men som du pratar, kvinna! O.o
Du blev ju hur söt som helst på den bilden!

På en skala 1-10 hur mycket kexchoklad äter du? ;)
Svar;
Hmm… och den frågan kom från Jonas C. eller? ;)
Hahah, vet nt riktigt men ca. 7 kanske? (ja, jag är en gottegris)





1 kommentar:

  1. Jo han är bra. Men själva frasen säger mycket oxå.

    Fin blogg! :)

    SvaraRadera