onsdag 8 september 2010

NY DESIGN!!

Heeeej bloggen, mamma och Jossan XD
Hahah, något fail att jag kanske har ett par läsare men bara vet om två av dom!
A, skit samma ^^
Idag har jag varit i skolan och haft lektioner. I ordning såg dagen ut ungefär såhär;

Klev upp typ 06:35, åt frukost, satt vid datorn, klädde på mig och gick ut till bussen. Åkte iväg till skolan och var med kompisar. Sedan var det samling i klassrummet och efter det hade vi matte. Jobbade nästan 2 sidor!! :o
A, iaf, efter matten hade vi språk, för min del franska, och det var seeeegt! Kunde nt hitta mina böcker så jag fick sitta och läsa med Johanna. Gick faktiskt bra :]
Efter franskan var det engelska och min engelska-grupp hade olika små grupper och grupperna redovisade nån sorts utlands-uppgift som vi gjort.
Jag, Verner och Sanna P behövde nt eftersom vi redovisade i måndags :P
Iaf, när vi var klar med redovisningarna fick vi lära oss lite om Rexnet (!) och det verkar jävligt komplicerat :o
Sen hade vi lunch. Det var lax och potatis, så jag åt mackor och lite vatten istället. Det var mycket godare än skolans mat :D
Sen var det ju lunchrast så jag, Jossan, Johanna, Chrille och Erika gick bort till Konsum och köpte lite godis (Obs! JAG köpte godis medans Chrille köpte läsk och dom andra bara smakade av oss :P)
Sedan gick vi tillbaka till skolan. Då var jag och Chrille tvungen att skynda oss eftersom svenskalektionen började typ direkt när vi kom. Jossan och Johanna går ju i andra 8:an så dom vette fan vart dom tog vägen XD
Och Erika går i 7:an så... :P
Gick på svenskalektion i sal 2 och satt och pratade och smsade lite med några vänner eftersom Jennie (läraren) hade gått till nån annan sal för att hämta några bilder som vi skulle beskriva :P
Hon var bort rätt länge... hahah! XD
Aja, efter svenskan hade vi rast några minuter och sedan var det SO. Vi kollade på några YouTube-klipp där dom intervjuade några politiker som Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt osv...
Det var skittråkigt!! Så jag satt bara och dagdrömde och hoppades att tiden skulle gå fortare :P
Efter SO:n slutade vi och jag stog nere vid busshållplatsen och pratade med några kompisar
Sedan kom bussen och jag gick och satte mig och pratade/skrattade/skämtade med Julle, Elias, Johanna, Olivia och Julia G.
Vi hade skitkul XD
Sen kom vi med bussen till THR och då gick jag, Elias och JulleKonsum där och jag köpte en daim-glass till mig och en sandwisch-glass till Elias... och Julle köpte en banan eftersom hon nt äter godis XD
Sedan gick vi till busshållplatsen och pratade och hade kul tills bussen kom. Sedan kom jag hem och då satte jag mig här vid datan och fixade om bloggen helt, som ni läsare, mamma och Jossan ser XD
Blev jävligt nöjd med designen faktiskt!! :D
Nu sitter jag här och börjar få slut på idéer om vad jag ska skriva och lyssnar på musik
Snart kommer pappa hem och då ska man väl sätta igång att göra nån middag och så eftersom mamma jobbar och pappa tycker att jag är som en "vikarie" :P
A, men nu ska jag ta och göra nåt annat! Blev ett långt inlägg ändå :o
Aja, vi hörs väl nånting :]
Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar