onsdag 18 augusti 2010

LIKE WHOA!!

Heej bloggen...
Längesen jag skrev nu, känns det som... XD
Aja, har typ inget att säga, förutom att skolan börjar imorron :]
LÄNGTAR SJUKT MYCKET!!
Och nu tror ni säkert att jag älskar skolan osv... GLÖM DET! Men jag älskar första dagen av skolan. Man gör liksom inget annat än bara pratar och har kul :]
Jag kommer bara vara med på morronsamlingen i aulan och lite mer. För kl. 11 drar jag till stan med mamma! :D
Jag bara MÅSTE ha en såndär baseball-jacka, elr "H-jacka" som vissa säger XD
Menmen... nu sitter jag här och dricker cola, lyssnar på musik och njuter av sista sommarlovs-dagen... ganska sorgligt ändå, har ju hunnit med rätt mycket i sommar,!
Ullared, tAKiDA...
Men nästa sommar kommer äga ännu mer än denna, det kan jag lova er!! ;D
A, men har typ inget mer att säga för tillfället.
Uppdaterar imorron med bilder från skolan och stan :]
Herrå
Längesen ni fick en bild på mig så jag bjuder på denna ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar