onsdag 11 augusti 2010

ANOTHER DEADLOCK IN THE NIGHT

Heej bloggen!

Jag tror nt jag har några läsare alls :o
Ingen kommenterade förra inlägget... jävla **! NI MÅSTE LÄSA FÖRF*N!! :'(
Aja, skit samma. Idag vaknade jag runt 8:30, så då vare bara att kliva upp och äta äcklig gröt till frukost >___<
Ska snart ut och filma pappa när han gräver... skitkul!! -.-'
Sen ska jag sitta vid datan, se på tv och leta sjuss tills på torsdag när jag kanske ska på Himlabadet med Jossan och Bellson! :D

Just nu sitter jag här och lyssnar på tAKiDA, och dom är ju så jävla bra så jag tror att jag dör!!
Menmen, vi hörs senare ikväll om jag hinner skriva.
Nu måste jag ut och filma pappa!!! >___<

Herrå!

2 kommentarer:

  1. men vad roligt:) vill oxå på himlabadet men har inga pengar eller skjutss. PÅ redag gäller det
    Friday in my heart forever<3

    SvaraRadera
  2. Jag skrev i förra att jag läste men den kommentaren kom inte med :( / L

    SvaraRadera