torsdag 1 juli 2010

BRAND I FRÄNSTA

Tjatjaaa!
Har nyss kommit hem från Torpshammar där jag varit med bästavän Jossan och Bellson och Jossans lillasyster Molly :)
Först gick jag och Bellson hemifrån mig och ner till Jossan i Torpshammar, typ 7 km. Fick dock sjuss av pappa ner till Pelles gamla hus, sen gick vi därifrån, typ 4 km.
Gick sedan på konsum allihopa, och så köpte jag ett 6pack coca-cola och en påse kina-snacks :)
Sedan gick vi vidare upp till storgungan vid skolan.
Satt där och pratade om allt och inget i ca. 20 minuter för sen kom min farmor och skulle sjussa hem mig.
Åkte hem, och då gick jag in på Facebook och då hade några skrivit att det brunnit i Fränsta så jag gick in på st.nu och kollade.
Mycket riktigt. Färghandeln hade börjat brinna! :o
Branden har dom släckt nu, men dom hade hört explosioner inifrån.
Röken vällde ut ur källarfönstren på bilden.
Shit, undrar hur det började? Jag minns dendär källaren som ett iskallt "helvete" när jag var där och praoade i 4an. Hatade det verkligen.
Aja, Får väl mer info sen.
Nu sitter jag här och dricker cola, lyssnar på musik och vill hitta på något!
Har ingen att vara med och inget att göra :/
Får se hur det blir.

Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar