lördag 5 juni 2010

THE TIME WE SPEND APART WILL MAKE OUR LOVE GROW STRONGER


Åh, jag vill så gärna åka in till stan och se den! Har sett TV-trailern, så sjukt bra... Ska kanske åka på onsdag efter skolan om jag hittar nån kompis som vill följa med (Y)
Just nu sitter jag här och bara tråkar. Smsar lite med älskling också, och det är ju kul :)
Idag har jag varit uppe på Mittpunkten och ätit mat och haft det någolunda roligt.
Julle var där med sin nya hund Viktor också, och han var så förbannat gullig så jag nästan dog! <3
Mamma sitter ute på altanen och busar lite med hunden just nu. Ska nog ta och gå dit snart.
Men först ska jag ta och gå till farmor och hämta lite glass! Om hon är hemma, vill säga :)
Bilderna från klassövernattningen kommer till veckan eller nästa helg. Då är det äntligen sommarlov!
Hela sommaren ska jag slappa, vara med kompisar, sola, bada och mysa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar