torsdag 29 april 2010

Looking through the window...

Heeej!
Sorry för att uppdateringen suger! Jag försöker bli bättre på det, men jag har haft dataförbud hela veckan, och det suger... Men jag är ju här nu och var glad för det :P
Igår hade vi friendsdag på skolan. Var bara med fram till lunch, för sen drog mamma och jag till stan och köpte lite kläder till skolavslutningen och lite mer. Trevligt :)
Imorron är det fredag, vilket betyder att det sedan är helg! Jossan ska följa med mig hem efter skolan, och på kvällen drar vi till campingen med Johanna, Bellson och Serran på majbrasa :D NICE!
Iaf, nu ska jag ta en liten promenad med musik och bara ta det lugnt ett tag. Haft det ganska stressigt i skolan i veckan så jag måste få pusta ut lite nu lagom till veckoslutet :)
Uppdaterar på lördag, med bilder från majbrasan.
Bye <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar