lördag 3 april 2010

hejhej era rumpnissar!

Tjo,
Lovade er bilder från gårdagen som tillbringades med kusinerna, men jag har lyckats tappa bort datakabeln så bilderna lär antagligen komma till veckan...
Idag på förmiddagen innan kusinerna åkte hem så åkte jag, Linda, Emma, Jonny, Joel, Niklas o Robert skoter på lägdarna en bit bort. Det var kul, men vi blev ganska blöta ;P
Sedan åt vi lite mat, spelade airhockey med Alissa o sedan åkte dom hem. Så det blev rätt så lugnt.
Nu ska jag gå ut o fotografera lite när det äntligen e soligt o fint ute. Sedan blir det Körslaget, film o sova <3
Imorron ska jag, mamma o pappa kanske åka till stan o kolla på en cykel till mig eftersom den röda cykeln jag har nu har blivit för liten. Kul, kul :)
Bye <3


1 kommentar:

  1. Hoppas vi kan hitta nån fin cyckel åt dig :) Kramiz/L

    SvaraRadera