torsdag 18 mars 2010

cocopops < 3

Tjo,
Har typ inget att skriva...
Hade friluftsdag idag på skolan. Dom flesta åkte till Vemdalen för o åka slalom, längdskidor eller gå promenad o vi andra fiskade här på Munkbysjön <3
Jag fiskade med Julle o Jossan. Det var skitkul! Först fiskade vi o bara pratade o skrattade, sedan spenderade vi mest tid med Maja o Julia G. inne i "stugan" o pratade, lyssnade på musik, skrattade o fikade :)
Efter ett tag blev vi uttråkade o då gick Julle o jag på en promenad. Vi gick hem till hennes farmor o lämnade Julles fiskegrejer o sen gick vi tillbaka till campingen.
Påväg ner till campingen kastade Simon en fisk i ansiktet på mig. Trevligt...
Har dock kvar fisken här hemma o den ska jag kasta i hans ansikte på måndag ^^
Hämnden e ljuv xD
Just nu sitter jag här, lyssnar på musik o äter cocopops <3
Snart blir det middag, fiskpinnar o potatis :D


1 kommentar:

  1. hahahha jag hade kul på vemdalen jag fick träffa min kompis hanna som inte jag har träffat på 2 års sen

    SvaraRadera