torsdag 4 februari 2010

Skridskor, vi gillar't (Y)

Tjo,
Idag har det varit skola då ;P Åkte skridskor på gympan med Alex o Chrille (o många fler förstås men aja) o det var ju skitkul :D
Sedan efter skolan gick jag till Optikcentrum för mamma var där på synundersökning, o jag skulle åka med henne hem. Så jag väntade ca. 10 minuter. Sedan åkte vi på Östins Järn o gjorde kopia på hemnyckeln till mig. Döskallar som mönster på den nya nyckeln. Vi älskar! :D
Nu ska jag spöa mamma i airhockey, sedan blir det VÄNNER på tv. Imorron kanske fingumman Jossan följer med mig hem efter skolan. Men vi ska till Sofias grav först när vi slutat, sen få vi försöka få tag i sjuss hem där ifrån :)
För er som inte vet redan, Sofia var en kompis till oss som tog sitt liv förra året :(

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar