söndag 21 februari 2010

En snabbis bara...

Tjo,
Blir en snabbis uppdatering nu :) Jag ska duscha nu, sen fixa o greja lite, ställa i ordning allt som ska med på skolan imorron osv.
Behöver inte ha med mig nåt speciellt eftersom det e temavecka hela veckan :D Temat hetere Togetherz. Allt sammans har med dansband o dans o göra typ. Vilket betyder att det e dans i Erikslund på torsdag. Kul, kul :) O bara för att det e dans på kvällen så e vi ledig på fredag, så då ska jag till stan med Jossan o Chrille, som sagt ^^
Neh, nu hinner jag inte skriva nåt mer. Måste dumt nog ligga kl. 20:00 ist. frö 21:00 bara för att mamma e dum i huvet! >.<
jag menar, hur många av mina kompisar, skolkompisar mm. går o lägger sig kl. 20:00 ?!?!?!?!? >=(
Aja, tror jag ska slå på bastun också, bara för o reta mamma lite ^^)
Bye <33

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar