söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag :D

Tjo,
Blev ingen uppdatering igår, förlåt, förlåt... Var upptagen med lite andra grejer. Men nu e jag här igen :)
Igår, som sagt, melodifestivalen... Eric, så jävla underbart bäst! <333 :D Jag menar, hur kan man inte gilla en kille som e som honom?
Manboy, manboy, you can call me manboy...
Idag e det alla hjärtans dag, kul :) Förutom det faktum att man e singel på årets viktigaste dag! >.< Det e ju hemskt!
Men natten var ganska bra, drömde om the one and only in my life <3 ;) Önskar att han vore här just nu :/
Men nu ska vi inte vara deppiga! Nu ska vi vara positiva, tjoho!! xD Vad ska alla göra idag? Uppvakta nån/några nära o kära? Mysa med familjen?
Själv ska jag nog bara ta det lugnt idag. Mamma o pappa har åkt iväg på en skotertur, medans bruushan o jag får vara hemma o göra ingenting eller vadsomhelst :)
Nu ska jag klä på mig o gå ut en sväng, kanske fotografera lite :)

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar