torsdag 25 februari 2010

2 timmar kvar!

Tjo,
Snart så e det dags... Dans i Erikslund! :D Men först, lite om hur min dag såg ut;
Skolan, första lektionen var idrott, så jag spelade badmington med Chrille, Jossan, Alex o Johanna. Sedan spelade vi lite basket o typ dog av trötthet xP
Sen hade vi lunch, det var typ kättfärslimpa o sånt så jag o Chrille åt mackor istället. Så satt vi o pratade med Jossan, Alex o Johanna :)
Sedan hade vi dans uppe i gympasalen. Denhär gången dansade jag med Dawid, Preecha, Adde, Kartunen, Chrille, Fabbe, Bella o Ulker. Chrille dansade jag med när tjejerna skulle bjuda upp, o när killarna bjöd upp var det Fabbe som bjöd upp mig ^^
Sen hade vi läsning, men jag satt bara o pratade med Chrille o så. Sedan slutade vi, var nere vid busshållplatsen o pratade med Chrille o Alex, sedan tog jag bussen hem o åt middag. Äcklig pyttipanna. O nu sitter jag här. :)
Nu ska jag typ duscha o fixa mig, det e ju bara 103 minuter kvar xD
Bye <333

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar